Followers

Thursday, March 24, 2011

Siapa Itu Shoot Syuhada dari Whatever Shoot Says

Tajuk blog memang ganas. "Suka ati aku mau cakap apa"

**klik gambar link ke blog budak nih :p
Tapi..hoho..tak la ganas sangat pun.



Kitaorang sama fakulti masa zaman belajar tapi tak pernah kenal rapat. Tau-tau cam2 ja. Sehinggalah kami join kursus sama-sama lepas raya tahun 2009. Kat situ baru la kenal agak rapat la jugak.

Aku ni kuat mengusik. Sebab dia punya respon masa kena usik tu, aku lagi suka. Hahaha.. Takpa, usik-usik la yang merapatkan kitaorang. Janji kena positif. Jangan asal kena usik ja "Apala korang main ni?" Bajet matured sangat.

Kita mesti la sentiasa hepi-hepi kan Mel?

Takpa Mel, kita mesti saling bekerjasama menghadapi hari-hari mendatang. Jangan moving out dengan tergesa-gesa tau.



p.s: Mel, aku tengah dengar lagu 'berdua lebih baik'. Ko? hahahhaha

3 comments:

Unknown said...

ok tq for ngumpat secara sihat pasal aku...
wei apsal x masuk dalam harian metro je...hahaha

Autopost on Posted by sheilasherimamohdsabri at 3:38 PM ...;p

dun worry, even aku ni kuat merajuk, cpt terasa...n aku rase plng bnyk mrjk adelah aku kan...utk moving out tibe2 tu xde la...

if status aku sudah b'gelar isteri tu ko t'pkse la m'benarkannye...hehehe

Anonymous said...

ye ke?

sheilasherimamohdsabri said...

mel:hahaha..
anon:yezza