Followers

Thursday, December 30, 2010

keLELEHan keAIRan keLIURan


I wanna be a millionaire
So freaking bad
Buy all of the things I never had

Sekarang ni aku tengah pikir camna nak simpan duit. Nak jadi millionaire la katakan.. So freaking bad lak tu. Over!

Lately aku agar terliur dengan SUV. Ya la, tahun ni 2 kali accident in within 2 months + tayar kena pancit.

1st accident, kat selekoh nak turun hiway Cyberjaya. Aku ada training kat sana 1 week. Nak dijadikan cerita, last day baru la aku tercium jalan tu. Selekoh tajam+ujan lebat. Aku bawak 40km/j ja pun. Misti ada minyak tumpah (kata orang PLUS)

2nd accident, lepas baik dari denggi, aku masih dalam kepeningan cuba memandu kereta telah menyerodok bontot lori. Lori tu menreversekan diri di simpang berbukit di Cheras. Aku yang tengah tengok jalan dah clear ka belom tak kesedaran. Lori itu blah sebegitu rupa sahaja.

Tayar sebelah driver kiri kanan kena pancit. Ni mesti kerja driver taxi. Aku park elok cantik kat LRT Taman Jaya pun kena. Banyak kereta kena.

Jadinya di sini, bila aku memandu SUV yang sah-sah gedabak besar semestinya mahal casing kereta kuat dan kental akan mengurangkan kesan kemek serta pemandu lain gerun nak wat dajal.

Jadinya lagi, aku adalah terliur dengan BMW X5!!!!!

idaman ati yang gila..RM888K++ kau!!!

Oleh kerana macam lambat lagi cita-cita ni tercapai, aku terliur lagi 1 model yang super smart; HONDA CR-V
yang ni RM149K ++


Sapa baik hati nak sedekah???

p.s: rasa nak bukak jamban public untuk kumpul duit


lagi gambar gugle

No comments: