Followers

Thursday, December 30, 2010

Antara Bola, Cuti dan Kemenangan

Oh..aku sure-sure korang suma tengah cakap pasal BOLA; Piala Suzuki AFF semalam, PM declare CUTI umum untuk Malaysia sempena KEMENANGAN pasukan muda negara yang dicoachkan oleh K Rajagobal.(aku tak sure ada pasukan tua/vateran negara)

(kena lak tajuk ngan bold words 2..)





Masa 1st match ahad lepas aku idak la asited nak tengok. Cuma sat-sat aku kua bilik on tv tengok update. Tapi bila kita dah menang 3-0 ngan indon; then dorang start tuduh kita macam-macam aku cam APAHAL LAK KO?? takmau ngaku kalah..biasala..

Semalam kita dah sah-sah menang trofi tu sebabkan player kita (pakai bomoh dan sunglasses/3D spek) memang sah-sah hebat dan sah-sah layak untuk menang, dorang still tak puas ati..argh,lantaklah.



Last nite, company ada sponser main bowling kat Mid Valley. 1st 100 yang register boleh dapat free 2 frame game tapi kena bayar RM2.50 untuk sewa kasut. OK la kan?

Walaupun seronok baling bola, aku tetap tak lupa kat orang yang tengah sepak bola. Update kat tv boling centre 2...


Sekarang, tengah countdown abeh today's working hour sebab esok CUUUUUUUUUTTTTTTTTTIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p.s: semangat kesukanan aku hadir dengan membuak-buak. nak cari basikal. p balik keja naik basikal..

p.s.s: tahniah kat pasukan bola sepak negara. Hero gawang dah not available. blog awek dia

p.s.s.s: tiba-tiba review pasal bola, padahal tak layan sangat pun

p.s.s.s: Liverpool kalah ngan Wolverhampton Wanderers. ni bukan club paling bawah
ka!!!!!!!!!!!!!!!!!



sumber gambar : incik google

No comments: