Followers

Friday, January 14, 2011

Semasa - Present

Sekarang dah tak keliru..

Sekarang aku nak cerita pasal sekarang.
Sekarang aku kerja as back-end banking support untuk bank.
Pagi kerja, petang balik. Rutin biasa.

Sewa rumah dekat PJ.
Dengan budak-budak ni la.

Yang kiri tu aku panggil dia MEK.
Yang kanan tu aku panggil dia MEL

MEK
Pasaipa MEK??? : sebab bakal laki dia orang Pahang yang berhijrah ke Kelantan.
Mek nama default untuk pompuan pantai timur.
note: aku tak suka orang panggil aku mek

Identiti: suka makan, budak kecik lagi tapi tak la kecik sangat.


MEL
Pasaipa MEL?? : aku malas nak cerita..macam tak logik

Identiti : bahan buli, mulut kecik taik lalat tepi idong

Budak-budak ni aku rapat masa aku join kursus 3D animation kat Melaka OCT 2009.
Tapi si Mel tu, aku dah kenal sejak jaman uni lagi; 1 fakulti tapi kos lain.

Lepas kat Melaka tu, kami join INSEP; company banking support tula yang hantar kami mendalami ilmu kat situ sebelum diserap masuk jadi kakitangan diaorang.



Ni la keadaan aku yang semasa; bertiga bersama budak-budak di atas. Disebabkan diaorang cengeng dan aku ni kental, diaorang dah buat dulu cerita pasal kami bertiga dalam blog diaorang. Panjang lebar..belek-belek la blog diaorang.

Aku ni bukan takmau cerita panjang pasal diaorang. Cuma tangan aku kejung sebab rajin kerja sampai weekend ni pun aku kerja.


Itu sahaja....
gambar credit FB masing-masing


No comments: